vrijdag 28 juni 2013

Vooravond

Vrijdagavond. De laatste (halve)schooldag zit er op. Mijn oudste dochter is lagere school af en is al meteen naar 'een fuif'. De jongste ziet het groots: pizza en film en langer op dan normaal. Allemaal goed vanavond. Want... het is vakantie. Daar kan ik niet meer naast.

Way na bedtijd gaan we naar boven. Baf, meteen de neus op de feiten. Hier heeft tijdens mijn afwezigheid vanmiddag al iemand duchtig gespeeld precies.


 Ah, onze badkamer. Waar ge moogt zijn zoals ge zijt. Laat u gaan! Alle remmen los! Of ge nu op een paard zit of chinese paraplu's in uw gat haar hebt ... Vanavond mag alles!



Al riskeer je wel -indien bendevorming- opgerold te worden...




Zo, snel gepiept, toch nog op tijd in bed. Ahum.

En toen had ik nog 5 minuten me-time. Juist genoeg om deze kerel eindelijk een plek te geven.
Kei handig toch... om boodschappen mee te geven. Kattebellen aan te kleven?


Al is de timing natuurlijk een beetje lullig. Want de volgende twee maanden, zal hier geen juminassloef (lees turnpantoffel) meer te zien zijn! Jippie!

Geen opmerkingen: