zondag 15 december 2013

In actie

Zondag is rustdag. Ik weet het. Maar rusten mét activiteitjes is zoveel leuker. Ik voerde er dit weekend twee uit. Twee Pinterestjes die al even op het lijstje stonden. Voor de lol. Eén voor mezelf én één voor iemand anders (bijna Kestmis. Ge weet wel, dat feest met die briefjes en lijstjes en verlangens). Tenminste als het goed afloopt. Anders is het voor de vuilbak. Kortom, 't is altijd voor iets of voor iemand en ik heb me geamuseerd met testen.







De sloffen verdien nog wat afwerking maar zijn héél warm en gezellig.
Het cadeautje moet ook nog wat afgewerkt worden. Tot het een waardige afgever is.

Nog drie cadeautjes te gaan; een gehaakte sjaal met puffstitch (gaat geweldig goed vooruit met haakpen nr 12), katoenen zakjes om plastic in de winkel te vermijden en nog eentje waarvoor ik Pinterest nog eens van links naar rechts en van boven naar onder moet doornemen. Er zijn erger dingen in 't leven!

Geen opmerkingen: